Brzké vstávání: Jak udělat ze vstávání potěšení?

woman-morning-bathrobe-bathroom-1

Víte o tom, že ti nejúspěšnější lidé vstávají před čtvrtou hodinou ráno? Pokud se chcete zařadit mezi ně, inspirujte se jejich zvyky. Jak udělat ze vstávání potěšení?

1. Dejte si na každý den tří cíle

Není tím myšleno napsat si tři položky na váš to-do list. Úspěšní lidé si napíšou něco, na co se mohou soustředit z hlediska svého osobního rozvoje. Zapisují si tři věci, které by je postupem času mohly udělat lepšími. Čím se zlepšíte? Co vám dá více energie? Co váš rozesměje? Udělá šťastným?

Čím se zlepšíte? Co vám dá více energie? Co váš rozesměje? Udělá šťastným?

2. Jak udělat ze vstávání potěšení? Meditujte

Zkuste věnovat 20-30 minut ranní meditaci. Jakkoli bláznivě to může znít – díky tomu, že budete každé ráno věnovat čas sobě, uvědomíte si cenu času.

3. Každé ráno cvičte

Nemusíte se úplně zničit, pár cviků vás ale nakopne. Důležité je hlavně začít. A nezapomeňte – některá fitka otevírají i v 5 ráno. Mimoto, díky cvičení ve fitku v 5 ráno si můžete najít mnoho nových přátel, kteří budou mít třeba podobný životní styl, jako máte vy.

4. Zkuste cvičit s dýcháním

Pokud už nevíte co by, zkoušejte vnímat více svoje dýchání. Je to věc, která úzce souvisí s meditací. Můžete se třeba ráno procházet po zahradě nebo v parku a cestou vnímat, jak jde vzduch dovnitř a ven. Dovolujete tak totiž mozku, aby se soustředil v jednu chvíli na jednu věc.

5. Vstávejte na první zazvonění budíku

Úplně nejtěžší je vstát z postele. Z vyhřáté příjemné postele, když venku váš čeká propršený den. Proto – vstaňte hned na první zazvonění budíku. Pokud už totiž jednou vstanete, většinou se do postele znovu nevrátíte.

6. Najděte si důvod, proč vstávat

Může to znít jako klišé, ale – Co vám pomáhá k tomu, abyste ráno vstali? Máte vymyšleno, co všechno budete dělat? Nevstávejte ve čtyři hodiny jen proto, že vám to někdo poradil. Utvořte si plán. Co budete ve čtyři hodiny dělat? A co potom?

Nevstávejte ve čtyři hodiny jen proto, že vám to někdo poradil. Utvořte si plán.

7. Dejte si budík jinam, než obvykle.

Pokud je pro vás největší problém budík – dávejte ho každý večer na jiné místo. A nejlépe – co nejdál od postele. A ještě lépe – do koupelny, kde už se potom rovnou začnete připravovat.

8. Představte si, co byste mohli dělat s hodinou navíc

Možná byste si zacvičili? Něco přečetli? Uvařili snídani pro děti? Vzít psa na procházku, protože víte, že bude nadšený?

9. Nikdy nepřeskakujte snídani

Ať už budete dělat cokoli, nikdy nevynechávejte snídani. Ať už jsou to cereáli s mlékem, ovesná kaše nebo proteinové smoothie, vždycky si čas na zdravou snídani udělejte.

10. Vyčistěte svoji poštu

Pokud ještě stále přemýšlíte, co by se s ranním časem nazbyt dalo dělat navíc – co třeba vyčistit, promazat poštu? Odpovědět na starší maily a celkově si udělat pořádek?

Inspirováno článkem z The.Aol.com

Add Comment

Click here to post a comment