Hledáme nové cesty, jak zajímavě oslovit nové zaměstnance, říká o HR Lucie Masopustová, ředitelka správy klientských účtů České spořitelny

rozhovor-z-ceske-sporitelny

Rozhovor s ředitelkou správy klientských účtů České spořitelny o hledání nových zaměstnanců, o spolupráci s VímVíc a vytváření firemního profilu na stránkách VímVíc.cz.

Administrativní centrum Vinice České spořitelny využilo možnost spolupráce s VímVíc při hledání nových zaměstnanců, a to prostřednictvím firemního profilu, který je zveřejněný na stránkách VímVíc. Profil je určený zejména uchazečům o zaměstnání – obsahuje nabídky na aktuální pracovní pozice a také představení firmy pomocí fotografií a videa. V rozhovoru odpovídá Lucie Masopustová z Administrativního centra Vinice nábor zaměstnanců i tvorbu firemního profilu.

Administrativní centrum Vinice

Administrativní centrum je podporou pro své kolegy na pobočce i samotné klienty. Stará se o to, aby cesta klienta k vytouženému bydlení či plnění jiných snů běžela jako na drátkách.

Kolik zaměstnanců ročně zhruba hledáte?

Naše pracoviště Na Vinici se pořád rozrůstá, vznikají nové týmy, jako např. Testovací HUB, takže v tomto roce k nám nastoupilo 70 nových kolegů a kolegyň a ještě další, kteří se rozhodli přejít z brigádnických pozic na hlavní pracovní poměr.

Jakým způsobem u Vás probíhají nábory nových zaměstnanců?

Chceme být v náborech aktivní, proto oslovujeme kandidáty přes LinkedIn, na pracovních veletrzích nebo třeba při různých workshopech a projektech se středními i vysokými školami. Komu se u nás bude líbit, pak nejlépe poznáme při osobním rozhovoru nebo na assessment centru.

V České spořitelně to žije!
V České spořitelně to žije!

Zároveň jste se rozhodli hledat nové kolegy i přes digitální HR (lidské zdroje). Z jakého důvodu?

Hledáme nové cesty, jak zajímavě oslovit potenciální zaměstnance. Uvědomujeme si, jak se svět mění a že se ubírá digitálním směrem ─ nechceme to zaspat, ale naopak vydat se touto cestou také.

„Hledáme nové cesty, jak zajímavě oslovit nové zaměstnance.“

Jaké v tom vidíte výhody?

Je to efektivní způsob, jak autenticky seznámit okolí s tím, co se u nás děje, a jak být uchazečům ještě blíž. To určitě interaktivně vytvořený firemní profil splňuje.    

Proč jste si pro vytvoření tohoto firemního profilu vybrali právě VímVíc?

Rádi se v propojování oblasti náboru a digitálního světa přiučíme od zkušenějších, proto jsme oslovili VímVíc. Jejich vize o tom, jak na to, nás zaujala.

Jak časově či jinak náročné bylo zakládání profilu?

Jedna půldenní návštěva „štábu“ u nás na pracovišti, pár osobních schůzek a trochu více vyměněných emailových konverzací, abychom vše doladili tak, jak to nejlépe osloví návštěvníky stránek. Věnovaný čas byl rozhodně přiměřený tomu, jak nám záleželo na dobrém výsledku.

Náš tým VímVíc na natáčení v České spořitelně.
Náš tým VímVíc na natáčení v České spořitelně.

Vidíte už nějaké hmatatelné výsledky?

Jsme někde uprostřed naší cesty, ale už máme vytvořený profil, který sklidil úspěch nejenom u samotných zaměstnanců, ale i známých z jejich okolí. Teď věříme, že se povědomí o práci, prostředí i našich zaměstnancích rozšíří co nejvíce a my budeme schopni jim ještě lépe než doposud najít ty správné kolegy.

„Máme vytvořený firemní profil, který sklízí úspěch nejen u samotných zaměstnanců, ale i u různých lidí z našeho okolí.“

Jak se Vám s VímVíc spolupracovalo?

Základem byla flexibilní domluva. Komunikace fungovala parádně a to je pro nás důležité. Věci se hýbou k cíli, ještě dolaďujeme některé záležitosti a budeme se těšit na to, jak dopadne vyhodnocení vzájemné spolupráce na základě čísel.

Add Comment

Click here to post a comment