Marketingové zajímavosti: Pár tipů pro rok 2017

pexels-photo-9816

V dnešním rychlém světě je často velmi složité dostat se k cílové skupině zákazníků jednoduše. Jaké jsou marketingové zajímavosti pro rok 2017 a čeho bude dobré se při oslovování potenciálních zákazníků držet?

Rychlost, kvalita a neobyčejnost

Mnoho lidí v současnosti stále někam chvátá. Nejdůležitější je pro ně rychlost a kvalita. Zákazníci už si díky velkému množství reklam a jejich rychlým proměnám vytvořili resilienci na mnoho druhů marketingu, a proto je také někdy poměrně obtížné se jim přiblížit. Nová reklama musí být něčím neobyčejná, jiná nebo šokující.

Lidé už si zvykli na velké množství reklam.

Online transakce

Stále více převodů peněz probíhá online. Je to jednoduché, rychlé a člověk může zaplatit odkudkoli. Nejvíce takto v současnosti nakupují mileniálové, ale starší generace se začínají rychle přidávat.

V televizi už neoslovíte?

Možná se může na první pohled zdát, že většina života se nyní začíná přesouvat do online světa. Není to ale tak. Skupinou, která přestává sledovat televizi, jsou opět například mileniálové. To ale neznamená, že na ní přestávají koukat i jiné generace. Televize má v domácnostech stále svoje poměrně stabilní místo, a marketing díky ní tak pořád není minulostí.

Zaměření na stávající zákazníky nebo na nové?

Pravděpodobně byste možná nejraději brali oboje. Je to pro vás ale z dlouhodobého hlediska to nejvýhodnější? Nebylo by lepší tuto strategii měnit podle situace? V tomto ohledu vám asi nepomůže nic jiného, než zamyslet se nad svou vlastní strategií sami. Je pro vás výhodnější doprovázet méně zákazníků po delší období jejich života, anebo získávat časté chvilkové zákazníky?

Spíše stávající nebo noví zákazníci?

Marketingové zajímavosti? Důležitost vlivných lidé online

Vysoká popularita Facebooku nebo Instagramu je nezpochybnitelná, proto je důležité zaměřit se na lidi pohybující se v těchto sociálních platformách jakožto vlivnější jedinci.

Najděte známý hlas, který bude mluvit za vás.

Je váš produkt určen pro maminky s dětmi? Jděte přímo do skupin na Facebooku nebo sledujte hashtagy na Instagramu a zjistěte, kdo je mezi lidmi populární. Nedala by se s oním jedincem navázat spolupráce?

Inspirováno článkem z Entrepreneur.com.

Add Comment

Click here to post a comment