Brand Building 2017: Management online projektů a budování komunit

konference

V březnu se bude konat půldenní konference na téma Brandový marketing.

Již 15. března proběhne konference Brand Building 2017. Můžete se tak těšit na půldenní akci, na které vystoupí špičky z oboru. Přihlášte se k události na Facebooku

Konference se ponese v duchu brandového marketingu. Dozvíte se spoustu tipů, jak vybudovat (nejen) na sociálních sítích úspěšnou značku se 150 000 fanoušky, a později i zákazníky.

O konferenci

Značka je most mezi vámi a zákazníky. Nezáleží, zda máte malý rodinný podnik nebo pracujete pro nadnárodní firmu. Pokud chcete uspět, nebudou vám stačit jen výhodná cena a spolehlivost. Zákazníci totiž stále více oceňují jemnější vlastnosti jako zážitky z nakupování nebo inspirativní příběhy.

Jak dát tvář vaší firmě? Jak z nakupujících vytvořit loajální fanoušky značky? A jak se v brand marketingu neztratit a naučit se vyhodnocovat jeho přínos? Nechte si poradit od těch nejlepších v oboru.

Program

12.00 – 12.20: Registrace


12.20 – 12.30: Moderace a úvodní slovo

David Špinar

12.30 – 13.00: Když vám výkonnostní kanály nestačí

Radek Hudák, Marketing Manager, Slevomat.cz

Vaše firma vyrostla a PPC už nestačí? Jak to zvládnout a s čím začít. Jak přejít z čistě výkonnostního řízení marketingu k brandovým kampaním a jak je vyhodnocovat.

O přednášejícím

Radek Hudák má bohaté zkušenosti s PPC, ať už z dřívější doby jako Optimalizátor PPC ve společnosti Seznam nebo jako Specialista PPC ve Slevomatu. Od března 2016 řídí celý marketingový tým Slevomatu, kdy zodpovídá za ROI kampaní s milionovými měsíčními rozpočty. Radek vystupoval třeba na Marketing Festivalu nebo Google Performance & Branding Summit.


 

13.10 – 13.40: Zapojte svého zákazníka a udržte jeho pozornost pomocí e-mailu

Petr Cikán, Head of Email Marketing, ACOMWARE

E-mailový marketing neslouží pouze k tvorbě silných prodejních kampaní. Je skvělým nástrojem pro dlouhodobý dialog se zákazníkem, s cílem  jej zapojit a udržet. Takové kampaně pak generují prodejní výsledky, ačkoliv nejsou prvoplánově prodejní. Jaké přínosy představuje práce s daty, plánování komunikace v rámci ostatních e-mailů, které zákazník dostává, a personalizace obsahu emailu si ukážeme na case study Urban Store, která vyhrála 1. místo v soutěži WT100.

O přednášejícím

Petr řídí oddělení e-mailingu,  stará se o vybrané klienty, podílí se na obchodu a marketingu. Na své pozici využívá bohatých zkušeností z e-commerce a marketingu, které získává již od roku 1999. Petr vybudoval a 13 let provozoval úspěšný e-shop s elektronikou, kde zajišťoval všechny aktivity včetně e-mailingu.


 

13.50 – 14.20: Srdcem nebo rozumem? Pár prověřených tipů, jak budovat úspěšnou značku

Martina Kočařová, Brand Manager, Bonami

V Bonami věříme, že přinášet zákazníkům zážitek z nákupu i „něco navíc“ má smysl. I když je orientace na cenu důležitá, příběhy a emoce jsou neméně podstatnými prvky, na které nesmíme zapomínat. A to napříč všemi kanály. Ukážeme si pár prověřených tipů ze srdce Bonami, které by se vám mohly hodit.

O přednášející

S vášní pro písmenka i krásné věci je kreativním nadšencem, který vymýšlí, jak udělat Bonami ještě příjemnějším místem pro nákupy. Stojí u zrodu marketingové komunikace směrem k zákazníkům a s radostí uvádí v život nápady, které dávají Bonami jeho nezaměnitelnou osobitost. Má slabost pro umělecká vyjádření na kůži, ve volném čase fotí a mapuje Šumavu a zvedá těžká železa.


 

14.30 – 15.00: Facebook jako zdroj trafficu – budování komunity nebo performance nástroj

Ondřej Bolkovec, Marketing Manager, Biano

Facebook je z 25 % zdrojem veškerého internetového trafficu a u některých typech webů už i na hlavu poráží vyhledávání z Google. Během příspěvku odhalíme, jak jsme na sociálních sítích vybudovali komunitu v oblasti bydlení a home decor.

O přednášejícím

Ondřej Bolkovec začínal v marketingu internetového srovnávače pojištění. Je zodpovědný za samotný start Facebook marketingu Biana, který se vyšplhal na milionové měsíční rozpočty. V současné době zodpovídá za ROI všech kampaní českého a slovenského Biana.


 

15.00 – 15.30: Coffee break, networking


 

15.30 – 16.00: Nemusíte se rozhodovat mezi brandingem a výkonem

Kateřina Malinová, CEO, Stario Agency

Firmy často investují nemalé finanční prostředky do kampaní zaměřených pouze na brand awareness. Takové kampaně jsou často špatně měřitelné a kladou důraz pouze na viditelnost značky. Budování značky lze ale dělat tak, aby zákazníci ke značce měli mnohem bližší vztah. Využijte principu reciprocity, který je dle amerického profesora Dr. Robert B. Cialdini silně zakořeněný v lidské civilizaci. Ukážeme si, jak pomocí inbound marketingu můžete tento princip využít, zviditelnit vaši značku, ale také získat cenné kontakty. A vše dokážete výborně změřit.

O přednášející

Katařina pracovala 4 roky v mezinárodním marketingovém týmu pro francouzskou softwareovou firmu Digimind (obdoba českých SocialBakers), kde nakonec vedla celé marketingové oddělení zahrnující týmy v Singapuru, Bostonu, Maroku a samozřejmě Francii. Nyní je spoluzakladatelkou a kreativní ředitelkou Stario agency s.r.o. Zajišťuje strategicky marketingové kampaně a je v úzkém kontaktu s klíčovými zákazníky.


 

16.10 – 16.40: Bratři vs. bratia aneb Čo su zásadné rozdiely pri budovaní brandu na českom a slovenskom trhu?

Dušan Murčo, Country Manager, Martinus.cz
O přednášejícím

Dušan fandí běhu na dlouhé tratě: v Martinusu je už 7 let a odběhl 3 světové maratóny. Marketing se učil víc jak 2 roky v reklamě Leo Burnett, od roku 2010 je v Martinusu. První dva roky se věnoval marketingu pro Martinus.sk a momentálně už 5 roků vede Martinus.cz. Miluje cestování, horské kolo, běh, New York a italské jídlo.


 

16.40–17.00 Shrnutí konference

David Špinar

Kdy a kde?

Konference VímVíc a Slevomatu na téma Brandový marketing se uskuteční ve středu 15. března v Hotelu Amarilis, kousek od stanice metra Muzeum nebo I. P. Pavlova. Program bude zahájen ve 12 hodin registrací, úvodním slovem moderátora a první přednáška začne již ve 12:30 hodin. Pro další informace sledujte údálost na Facebooku.

Hotel Amarilis, Štěpánská 18, Praha 1

Středa 15. 3. 2017

Začátek konference ve 12 hodin a předpokládaný konec v 17 hodin.

Zúčastnit se konference

Těšíme se na vás!

Máte dotaz? Napište nám na info@vimvic.cz

Generální partner a spoluorganizátor:

Slevomat.cz

Více o účastnících se firmách

O Slevomatu

Slevomat je místem, kde více než 1,3 milionu registrovaných zákazníků hledá inspiraci na nové zážitky v podobě služeb i zboží. Každý den spouští ve spolupráci s obchodními partnery přes 200 nových nabídek. Firmám, jež uveřejňují svou akci, pomáhá Slevomat ke zviditelnění, okamžitému prodeji i vyplnění kapacit.
Slevomat dokázal jako nejrychleji rostoucí firma českého internetu dosáhnout ročního obratu 1 miliardy korun již za necelé čtyři roky od svého vzniku. O zákazníky a obchodní partnery pečuje tým 200 lidí.


 

O ACOMWARE

ACOMWARE je specializovaná konzultační společnost pro e-commerce. Zaměřujeme se především na e-commerce poradenství, exportní strategie, multikanálový marketing a pomoc při vstupu na online trhy, výkonnostní marketing, digitální média a inteligentní e-mailovou komunikaci se zákazníky. Za 14 let fungování jsme obsloužili přes 3 000 internetových projektů.


 

O Bonami

V Bonami děláme z tvoření hezkého domova zážitek a pomáháme zákazníkům s výběrem kvalitních a dostupných kousků z oblasti home&deco a nábytku, které dají jejich bydlení nový rozměr. Zakládáme si na osobním a přátelském přístupu, který se prolíná vším, co děláme.


 

O Biano

Uživatelé se u nás k lepšímu bydlení inspirují díky desítkám tisíc produktů a interierových designů, které s nimi sdílíme. Inspirací to ale nekončí, díky spolupráci se stovkami e-shopů si je navíc mohou rovnou zakoupit. Krásné bydlení začíná na Bianu.


 

O Stario Agency

Společnost Stario Agency, s.r.o. je agenturou zabývající se digitálním marketingem, a to konkrétně sociálními sítěmi, ať už jejich správou či obsahem. Tvoříme videa, a to pro kanály YouTube nebo jako firemní vizitky pro firmy. Zabýváme se také výkonnostními kampaněmi, jako je např. sběr leadů. Jsme agentura, která nefunguje na bázi metriky úsměvu, ale peníze vynaložené ze strany klienta jsou vždy doloženy čísly. Firmy tak konkrétně vědí, co jim naše práce přináší.


 

O Martinus.cz

Hráli jste Knižní šifru, Knižní výzvu nebo se někdy zapojili do Dne nepřečtených knih? To všechno jsou kampaně, které dělá Martinus.cz pro nadšence a fanoušky knih. Martinus.cz patří mezi největší knihkupectví na trhu, nabízí více než 150 000 titulů, skvělý zákaznický servis a zákazníky výrazně oslovuje právě přes vybrané kampaně.

Zuzana Horáková

Zuzana Horáková

Studentka sociologie, angličtiny a společenských věd, milovnice jazyků, hudby, umění, fotografie a hezkých slov :)

instagram.com/zuzanks
Zuzana Horáková

Add Comment

Click here to post a comment